Τετάρτη 13 Αυγούστου 2008

Κόμπε Μπράιαντ. Απλά ο καλύτερος...



Αν συνεχίσει έτσι τότε σίγουρα στο τέλος θα ανακηρυχθεί ως το πρόσωπο των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνο. Ο λόγος για τον Κόμπε Μπράιαντ ο οποίος έχει αφήσει τους πάντες άφωνους όχι με τις αθλητικές του ικανότητες (αυτές είναι γνωστές), αλλά με τον χαρακτήρα του.

Ο Αμερικανός σούπερ σταρ βρέθηκε στο κατάλυμα της Αργεντινής στο Ολυμπιακό Χωριό προκειμένου να συναντήσει τον Λιονέλ Μέσι! Μετά τη νίκη επί της Κίνας, ο Κόμπε πήγε στο Ολυμπιακό Χωριό να συναντήσει τον σούπερ σταρ της Μπαρτσελόνα και να του ευχηθεί καλή επιτυχία. Μάλιστα προσπάθησε να επικοινωνήσει στα ισπανικά με τους υπόλοιπους παίκτες της Αργεντινής που δεν πίστευαν στα μάτια τους και έτρεχαν να φωτογραφηθούν μαζί του: «Ήθελα να συναντήσω τον Μέσι. Αν τον δείτε, πείτε του τα χαιρετίσματα μου», είπε ο άσος των Λος Άντζελες Λέικερς στους συμπαίκτες του Μέσι και ο Σέρτζιο Αγκουέρο μετέφερε το συμβάν στα media: «Πιστεύω ότι ο Κόμπε είναι ένα παράδειγμα αθλητή προς μίμηση», τόνισε ο άσος της Ατλέτικο Μαδρίτης.

Δεν είναι όμως ο μόνος που στάζει μέλι για τον Μπράιαντ. Ο πρωταθλητής των 100 μέτρων των ΗΠΑ Τάισον Γκάι είδε τη Δευτέρα μπροστά του τον Κόμπε να τον ρωτά για το πως είναι το πόδι του. Ο Γκάι είχε τραυματιστεί στα προκριματικά των 200 μέτρων στα US trials και πήγε στη Γερμανία για να θεραπευτεί: «Έμεινα έκπληκτος. Ήμασταν στο γυμναστήριο και τον ρώτησα αν μπορεί να βγάλει μια φωτογραφία μαζί μου κι αυτός με ρώτησε για το πόδι μου. Ενθουσιάστηκα τόσο πολύ που πήρα τη μητέρα μου και της είπα ότι ο Κόμπε ρώτησε για το πόδι μου», αποκάλυψε γεμάτος χαρά ο Γκάι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: