Παρασκευή 8 Αυγούστου 2008

Λεμπρόν Τζέιμς: «Πιθανό να πάω στην Ευρώπη»



Ανοικτό το ενδεχόμενο να συνεχίσει την καριέρα του στην Ευρώπη μετά τη λήξη του συμβολαίου του το 2010 εφόσον βρεθεί πρόταση που τον καλύπτει οικονομικά άφησε ο Λεμπρόν Τζέιμς σε δηλώσεις που έκανε στο Πεκίνο εν όψει της έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων. Ο Ολυμπιακός και η ΤΣΣΚΑ Μόσχας φέρονται σύμφωνα με τον Τύπο διατεθειμένοι να καλύψουν το τεράστιο κασέ του σούπερ σταρ των Καβαλίερς. «Καθώς μεγαλώνεις δεν φαντάζεσαι να αγωνιστείς σε κανένα άλλο πρωτάθλημα του κόσμου πέραν του ΝΒΑ. Όμως τα πράγματα αλλάζουν πολύ γρήγορα και ποτέ δεν ξέρεις. Δεν μπορώ να είμαι απόλυτος. Το 2010 θα έχω πολλές δυνατότητες για να αποφασίσω αν θέλω να μείνω στο Κλίβελαντ ή να συνεχίσω αλλού την καριέρα μου. Αν το φανταζόμουν ποτέ; Όχι. Αν είναι όμως μία πιθανότητα; Ναι!», δήλωσε ο «βασιλιάς». Μιλώντας για την πρόκληση των Ολυμπιακών Αγώνων, στους οποίους θα λάβει μέρος για δεύτερη φορά, έθεσε στόχο την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου. «Το 2004 συμμετείχα επειδή πολλοί παίκτες αρνήθηκαν να παίξουν. Όμως έχω αφοσιωθεί πλήρως στο σκοπό αυτό και θέλω να παίξω σημαντικό ρόλο στην προσπάθειά μας να κατακτήσουμε την πρώτη θέση. Είναι ή τώρα ή ποτέ για μας. Ένας τίτλος στο ΝΒΑ αποτελεί μεγάλο μου όνειρο, αλλά εξίσου μεγάλος στόχος είναι ένα χρυσό ολυμπιακό μετάλλιο. Έχω πλέον διαφορετική εκτίμηση για τις υποχρεώσεις μου με την εθνική ομάδα. Για μένα είναι πιο σημαντικό από το να κάθομαι σπίτι μου και να έχω δύο επιπλέον μήνες ξεκούρασης. Δεν παίζω μόνο για το Κλίβελαντ ή την πολιτεία του Οχάιο, αλλά για όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες. Το 2004 δεν γνώριζα πόσο σημαντικό είναι να αγωνίζεσαι σε Ολυμπιακούς Αγώνες και τη φανέλα με τα χρώματα της πατρίδας σου», τόνισε ο 23χρονος άσος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: