Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

"... Συμπεριφέρθηκα κατά τέτοιο τρόπο που πραγματικά δεν με τιμά... "

Από τον φίλο του site - blog Γιώργο Γενετάκη πήραμε την παρακάτω επιστολή, την οποία νομίζω αξίζει να διαβάσουμε με προσοχή :

"Αγαπητέ Πρόεδρε,
Καταρχήν να σας ευχαριστήσω για την δυνατότητα που μας δίνετε να ακουστούν και οι δικές μας απόψεις. Από την πρώτη στιγμή των γεγονότων που διαδραματίσθηκαν την Κυριακή 11.10.2009, έστειλα επιστολή και δήλωσα αμέσως ποιος είμαι. Αυτό επειδή θεωρώ ότι όλοι μας πρέπει να είμαστε υπεύθυνοι για τα λόγια και τις πράξεις μας.
Παρακολουθώ ανελλιπώς εδώ και τριάντα χρόνια αγώνες του τοπικού μπάσκετ, σαν φίλαθλος, από τις μικρές κατηγορίες μέχρι και τους άνδρες και ουδέποτε στο παρελθόν έχω δημιουργήσει το παραμικρό πρόβλημα. Στο συγκεκριμένο αγώνα όμως συμπεριφέρθηκα κατά τέτοιο τρόπο που πραγματικά δεν με τιμά. Ήταν όμως μία αντίδραση στιγμής η οποία προήλθε από την αδικία την οποία ένιωσα ότι υπέστη η ομάδα μας και το παιδί μου. Ο λόγος για τον οποίο επανέρχομαι με αυτή μου την επιστολή , είναι γιατί θέλω να ζητήσω συγνώμη:
1.Από τους διαιτητές του αγώνα για την φραστική μου διαμαρτυρία εντός του αγωνιστικού χώρου, όμως σε καμία περίπτωση δεν τους έβρισα και δεν χειροδίκησα.
Η άποψη μου είναι, ότι η απόφαση τους να καταλογίσουν σφάλμα στο τέλος του αγώνα σε βάρος της ομάδας μας πραγματικά τους αδικεί γιατί και οι δύο είναι από τους καλούς διαιτητές που διαθέτει ο σύνδεσμος Κρήτης.
2.Από το σωματείο του Δειλινού και προσωπικά από τον Πρόεδρο κ. Αναγνώστου Ανδρέα, γιατί με την συμπεριφορά μου αυτή έβαλα την ομάδα σε όλη αυτή την περιπέτεια.
3.Από τους γονείς των παιδιών πού αγωνίζονται καθημερινά μαζί με τα παιδιά, αφιερώνοντας τον προσωπικό τους χρόνο.
4) Από τους αθλητές και κυρίως από τα παιδιά που αγωνίζονται στις μικρές κατηγορίες του Δειλινού, γιατί η συμπεριφορά μου αυτή απετέλεσε αφορμή στο να τιμωρηθούν και να μην αγωνισθούν το Σαββατοκύριακο, μετά την απόφαση του ΣΥΔΚΑΚ.
Ευχαριστώ και πάλι για την φιλοξενεία".

Δεν υπάρχουν σχόλια: