Κυριακή 12 Ιουλίου 2009

ΟΦΗ : με τον Άγγελο Συριστατίδη στην πορεία για την Α2 !

Ο ΟΦΗ ανακοίνωσε πριν λίγο την ολοκλήρωση της μεταγραφής του Άγγελου Συριστατίδη. Ο 31χρονος παίκτης (ύψος 1.88μ , γεννήθηκε 7-1-1978) αγωνίστηκε φέτος στο Παγκράτι στην Α2 (264 πόντοι σε 22 αγώνες με 39 τρίποντα, συνολικά 630' - 29' μ.ο) και έχει περάσει από αρκετές ομάδες (ΑΕΚΤ, Ηρακλής – Α1, Δάφνη – Α1, Ιωνικός Νικαίας – Α2, Δάφνη – Β’, Ηλυσιακός – Α2, ΑΓΟΡ – Α2, Παγκράτι – Β’, Ερυθραία – Α2 , Παγκράτι – Α2), ενώ έχει αγωνισθεί και στις Εθνικές ομάδες των Παίδων – Εφήβων και Νέων Ανδρών (με συμπαίκτες τους Αργυρόπουλο, Κρητικό, Παυλίδη κ.α) Ο Συριστατίδης υπεβλήθη σε αρθροσκόπηση χάνοντας τα 8 τελευταία ματς της σεζόν με το Παγκράτι στην Α2, όμως οι γιατροί του ΟΦΗ που εξέτασαν τον παίκτη έδωσαν το ΟΚ για να προχωρήσει η μεταγραφή.

Ο Άγγελος Συριστατίδης αμέσως μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του στον ΟΦΗ έκανε στο “kretaworldbasket” την παρακάτω δήλωση : “είμαι πολύ ευχαριστημένος που έρχομαι στον ΟΦΗ, μια ομάδα στην οποία οι στόχοι και οι επιδιώξεις ταυτίζονται και είναι κοινοί με τους δικούς μου. Στην απόφαση μου να κατέβω στο Ηράκλειο έπαιξε σημαντικό ρόλο η γνώμη του πολύ καλού μου φίλου Αλέξη Τσακιρίδη και τα πολύ καλά λόγια που μου είπε για την ομάδα, την διοίκηση και τον κόσμο της. Γνωρίζω πολύ καλά ότι θα αντικαταστήσω ένα μεγάλο παίκτη που προσέφερε πολλά στην ομάδα τα τελευταία δύο χρόνια και ελπίζω ότι θα το επιτύχω. Ευχαριστώ τον πρόεδρο της ομάδας Βασίλη Ξημέρη για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου, παρά τον πρόσφατο τραυματισμό μου και θα προσπαθήσω με όλες τις δυνάμεις μου να του την ανταποδώσω και μαζί με τους συμπαίκτες μου να πετύχουμε την υλοποίηση των στόχων του ΟΦΗ. Τέλος θέλω να ευχαριστήσω τον κόουτς της ομάδας, τον Γιώργο Βόβορα, που ήταν αυτός που αρχικά με εμπιστεύτηκε και εισηγήθηκε την απόκτηση μου".


Ο έφορος της ομάδας του ΟΦΗ Μάνος Ξημέρης αμέσως μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του Άγγελου Συριστατίδη στον σύλλογο έκανε στο “kretaworldbasket” την παρακάτω δήλωση : “όπως είχα δηλώσει προτεραιότητα και επιθυμία μας ήταν να παραμείνει ένα σημαντικό τμήμα του περυσινού ρόστερ και φέτος στην ομάδα, αφού σε αυτό συμμετείχαν αξιόλογοι παίκτες με πολύ καλό χαρακτήρα. Για την θέση “2” επιθυμία δικιά μου αλλά και της διοίκησης ήταν να έχουμε για Τρίτη συνεχόμενη χρονιά συνεργασία με τον Αλέξη Τσακιρίδη, ένα μεγάλο παίκτη και ένα άνθρωπο με ήθος και αξιοπρέπεια . Δυστυχώς για καθαρά προσωπικούς λόγους ο Αλέξης δεν θα συνεχίσει την καριέρα του στην Κρήτη. Μετά την οριστική απάντηση του Αλέξη, προτεραιότητα μας ήταν να φέρουμε στην ομάδα ένα εξίσου καλό παίκτη και ένα εξίσου καλό χαρακτήρα. Όλα αυτά τα βρήκαμε στο πρόσωπο του Άγγελου Συριστατίδη, έναν παίκτη με παρόμοιο αγωνιστικό στυλ με αυτό του Τσακιρίδη, που θεωρώ ότι θα προσφέρει ανάλογα ή και περισσότερο στην ομάδα μας. Εύχομαι στον Αλέξη Τσακιρίδη να έχει μια καλή αγωνιστική σεζόν και γιατί όχι κάποια στιγμή να ξανασμίξουν οι δρόμοι μας στο Ηράκλειο και στον ΟΦΗ”.

Επίσης το kretaworldbasket” επικοινώνησε με τον Αλέξη Τσακιρίδη ο οποίος μας έκανε την παρακάτω δήλωση : “καθαρά προσωπικοί και οικογενειακοί λόγοι δεν μου επιτρέπουν να παραμείνω για τρίτη χρονιά στον ΟΦΗ, αν και αυτό ήταν η επιθυμία μου. Μια ομάδα που με βοήθησε σε μια πολύ δύσκολη για μένα στιγμή της καριέρας μου, όταν έφυγα από τον ΑΓΟΡ και στην οποία τα δύο χρόνια που αγωνίσθηκα έδωσα το 100% των δυνάμεων μου. Στον ΟΦΗ πέρασα μεγάλες στιγμές και για αυτό ευχαριστώ τον κόσμο του και την οικογένεια Ξημέρη. Ο ΟΦΗ έδειξε στην Β’ Εθνική ότι είναι μια μεγάλη ομάδα με τεράστιες δυνατότητες και πιστεύω ότι σύντομα θα βρεθεί πολύ ψηλότερα από εκεί που είναι σήμερα. Εγώ μπορεί την νέα χρονιά να μην βρίσκονται κοντά του, όμως η ομάδα, οι άνθρωποι του συλλόγου και ο κόσμος του θα είναι μέσα στην ψυχή μου και πιστεύω ότι ο κύκλος μου με τον ΟΦΗ δεν έχει κλείσει. Εύχομαι καλή επιτυχία στον προσωπικό μου φίλο Άγγελο Συριστατίδη και είμαι σίγουρος ότι θα με αντικαταστήσει επάξια και ακόμα καλύτερα στον ΟΦΗ” .

Δεν υπάρχουν σχόλια: