Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

ΟΦΗ … Δυστυχώς το ανακοινώσαμε πρώτοι ! Στην Σλοβενία στο πλευρό του Γιούρι Ζντοβτς ο Στέφανος Δέδας ! Ο Γιώργος Βόβορος αντικαταστάτης του !


Σήμερα στην ραδιοφωνική "Μπάσκετ στην Κρήτη" στον Athletic Radio 104.2 fm είχαμε προσκαλέσει τον Στέφανο Δέδα, όμως το ραντεβού του με τον Μάνο Ξημέρη το μεσημέρι στις 3μμ μας άλλαξε τα πλάνα. Και δυστυχώς βρεθήκαμε στην δυσάρεστη θέση λίγο πριν τις 3μμ να ανακοινώσουμε πρώτοι την είδηση της διακοπής της συνεργασίας του ΟΦΗ με το αγαπητό φίλο μας και την πρόσληψη του νέου προπονητή Γιώργου Βόβορα. . Δυστυχώς όμως έτσι είναι η ζωή και αυτή είναι η μοίρα του προπονητή. Ο Στέφανος Δέδας θα βρεθεί το επόμενο διάστημα στην Σλοβενία στο πλευρό του φίλου του Γιούρι Ζντοβτς, που είναι προπονητής στην Λιουμπλίανα κα στην Εθνική Σλοβενίας ! Ο Γιώργος Βόβορος διετέλεσε βοηθός του Στέργιου Κουφού στον πάγκο του Ρεθύμνου, του Αρύρη Πεδουλάκη στον ΑΓΟΡ και στον ΠΑΟΚ, ενώ μέχρι και σήμερα ήταν βοηθός του Γιώργου Μπαρτζώκα στην Ολύμπια Λάρισας. Ο νεαρός τεχνικός (γεννήθηκε στις 18 Ιανουαρίου 1977) εργάστηκε στην ομάδα του Δούκα (2005-2007), έχει συνεραστεί με τον Άλιμο (1999-2001), τον Μίλωνα (2001-2003) και τη Χαλκίδα (2003-2005). Ο Βόβορος αγωνίστηκε ως αθλητής στον Άλιμο και είναι τελειόφοιτος ΤΕΦΑΑ. Και ένα παιχνίδι της τύχης. Ο Γιώργος Βόβορος είχε αντικαταστήσει και στον ΑΓΟΡ (βοηθός του Στέργιου Κουφού) τον Ιούλιο του 2007 τον Στέφανο Δέδα όταν ο τελευταίος έφυγε από τον Ρέθυμνο και πήγε στον ΟΦΗ !!!

Η επίσημη ανακοίνωση του ΟΦΗ.

Γιώργος Βόβορας είναι ο νέος τεχνικός της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ. Ο 32χρονος προπονητής έρχεται αύριο στο Ηράκλειο για να πιάσει και επίσημα δουλειά. Ο Γ.Βοβορας ήταν μέχρι πρότινος βοηθός προπονητή στην Ολύμπια Λαρισας, ενώ στο παρελθόν υπήρξε συνεργάτης του Στ.Κουφου στο Ρέθυμνο και του Αργυρη Πεδουλάκη στην ίδια ομάδα αλλά και στον ΠΑΟΚ αργότερα . Στο παρελθόν έχει δουλέψει ακόμη στον Δούκα αλλά και στον Μίλωνα.
Μετά από συνάντηση που είχε σήμερα το μεσημέρι ο επικεφαλής της επιτροπής μπάσκετ Μανος Ξημερης με τον Στέφανο Δεδα, του ανακοινώθηκε η λύση της μεταξύ τους συνεργασίας. Η διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ θέλει να ευχαριστήσει τον κ.Δεδα για την προσφορά του στην ομάδα και του εύχεται καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του. «Ο Στέφανος παραμένει ένας καλός φίλος. Περάσαμε δυο καλά χρόνια όπου γευτήκαμε και την άνοδο στη Β’ Εθνική. Τον ευχαριστώ μέσα από την καρδία μου για την προσφορά του στην ομάδα» τόνισε ο Μ. Ξημέρης.

H επιστολή που έστειλε στο "http://kretaworldbasket.blogspot.com/" ο Στέφανος Δέδας

Ο αγαπητός φίλος μας Στέφανος Δέδας μας έστειλε την παρακάτω επιστολή :

"Έπειτα απο περίπου 2ετή παρουσία μου στον πάγκο του ΟΦΗ είμαι στη δυσάρεστη θέση να αποχωρήσω με ήσυχη όμως τη συνείδηση μου και με ψηλά το κεφάλι, προσπαθώντας καθημερινά για το καλό της ομάδας. Από την πρώτη μου μέρα στον ΟΦΗ δήλωσα οτι η συγκεκριμένη ομάδα θα παίζει μπάσκετ ελκυστικό που θα γεμίζει το γήπεδο, οτι θα είναι ικανή να πρωταγωνιστεί σε κάθε κατηγορία και ότι σύντομα θα τεθούμε αντίπαλοι με ομάδα Α1 στο Κύπελλο Ελλάδος. Νομίζω ανταποκρίθηκα σε μεγάλο βαθμό στις υποσχέσεις μου και είμαι περήφανος που τα πέτυχα υπό τη στέγη του ΟΦΗ.
Στην πορεία αυτή μου έμειναν κάποιες αξέχαστες στιγμές όπως η κατάκτηση του τίτλου και η άνοδος στη Β εθνική, η ''υποδοχή ηρωών'' στο αεροδρόμιο και η φετινή πορεία στο Κύπελλο Ελλάδος με αποκορύφωμα την ιστορική αναμέτρηση με την ΑΕΚ. Πιστεύω οτι έβαλα από τη μεριά μου ένα λιθαράκι ο ΟΦΗ να γίνει άξιος σεβασμού και αναγνώρισης από όλη την μπασκετική Ελλάδα ωστόσο με πικαραίνει το γεγονός οτι κρίθηκα ανεπαρκής σε παιχνίδια που δεν μπορούσα να έχω στο παρκέ την ομάδα που σχεδίασα το καλοκαίρι.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους παίκτες μου για την προσπάθεια τόσο της περσινής ομάδας όσο και της φετινής και ιδιαίτερα τον άμεσο συνεργάτη μου τον Γιώργο Γονιωτάκη, για τον οποίο πρέπει να είναι περήφανος ο ΟΦΗ καθώς είναι εκτός από καλός προπονητής και γνήσιος ομιλίτης.
Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω τον επικεφαλής της επιτροπής μπάσκετ του συλλόγου το Μάνο Ξημέρη για τη συμπαράσταση του και τη βοήθεια που μου παρείχε αυτά τα δύο χρόνια και θέλω να πιστεύω ότι απέκτησα ένα πραγματικό φίλο που θα είμαι κοντά του για οτι χρειαστεί εντός και εκτός ομάδας. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τον κόσμο του ΟΦΗ για τη στήριξη και την αγάπη που έδειξε στο πρόσωπο μου και ιδαίτερα τον Νίκο Λαχανά που ήταν πραγματικά η καρδιά της κερκίδας που στήριζε το μπασκετικό τμήμα.
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση του ερασιτέχνη ΟΦΗ, την επιτροπή μπάσκετ του συλλόγου και ιδιαίτερα την οικογένεια Ξημέρη για την άριστη συνεργασία που είχαμε αλλά και τη προσφορά της στο μπάσκετ του ΟΦΗ και γενικότερο στον αθλητισμό του Ηρακλείου. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να ξανασυναντηθούν οι δρόμοι μας στην Α1 που μελλοντικά θα αγωνίζεται η ομάδα, είτε ως συνεργάτες είτε ως αντίπαλοι".

Η συνέντευξη του Νίκου Λινοξυλάκη


Η συνέντευξη του Νίκου Λινοξυλάκη

Ένας εκ των βασικών υποψηφίων για την θέση του προπονητή του ΟΦΗ, ο Νίκος Λινοξυλάκης μίλησε στον Athletic Radio 104,2 και έκανε γνωστό γιατί ενώ ήταν θετικός να αναλάβει την τεχνική ηγεσία της ομάδας, τελικά απάντησε αρνητικά.

"Πριν από δύο ημέρες είχα κρούση από τον γενικό αρχηγό του ΟΦΗ Μανώλη Σφακιανάκη και μιλήσαμε για το μέλλον της ομάδας. Αποδέχτηκα την πρόταση αλλά δυστυχώς κάποιες υποχρεώσεις μου στην Αθήνα δεν μου επέτρεψαν να έρθω στο Ηράκλειο. Ο ΟΦΗ ήθελε προπονητή άμεσα και εγώ δυστυχώς δεν μπορώ να λύσω τις υποχρεώσεις μου και να αναλάβω την ομάδα αν και θα το ήθελα".

Όσο για την συνέχεια του πρωταθλήματος, ο Νίκος Λινοξυλάκης τόνισε πως είναι στο χέρι των παικτών του ΟΦΗ να κερδίσουν την άνοδο για την Α2... "Έχουν μείνει οκτώ παιχνίδια και δεν είναι όλα εύκολα. Πρέπει να κερδίσει την Γουμένισσα, μια ομάδα που είναι βελτιωμένη τον τελευταίο μήνα. Για να βρίσκεται ψηλά στην βαθμολογία θα πρέπει να κερδίσει όλα τα παιχνίδια που έχει μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος. Θεωρώ πως έχει την δυνατότητα για να κάνει το απόλυτο και να κερδίσει την Α2.

Δεν υπάρχουν σχόλια: