Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

Νικ Καλάθης: Σημαίνει πολλά για μένα να βρίσκομαι εδώ!


Μετά από αρκετά… επεισόδια, το σίριαλ για την έκδοση διαβατηρίου του Νικ Καλάθης είχε αίσιο τέλος. Ο Ελληνοαμερικάνος γκαρντ βρίσκεται στην Ελλάδα και σήμερα το απόγευμα βρέθηκε στο ΟΑΚΑ, την ώρα που είχε προγραμματιστεί και προπόνηση της ομάδας των ΑΧΕΠΑΝΣ που βρίσκεται στην Ελλάδα. Ο Καλάθης παρά το πολύωρο ταξίδι, έκανε τη διαδρομή ως το γήπεδο, περιμένοντας την επιστροφή της Εθνικής Νέων από το Μέτσοβο. Ευγενικός, ανυπόμονος για την πρώτη συνάντηση με τους προπονητές του και τους συμπαίκτες του και με την υπόσχεση να κάνει κάθε προσπάθεια να μάθει όσο το δυνατόν γρηγορότερα ελληνικά, εστίασε στο όνειρο που έγινε πραγματικότητα, σταματώντας για λίγο να σουτάρει με την μπλε μπλούζα του («έτσι για να συνηθίζω», λέει γελώντας), κάνοντας λόγο για τον παππού του

- Στην Ελλάδα και με το ελληνικό διαβατήριο στα χέρια. Τα συναισθήματά σου;

«Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που είμαι εδώ! Προσωπικά το αντιμετωπίζω ως μια πολύ μεγάλη ευκαιρία να εκπροσωπήσω την οικογένειά μου, τον παππού μου που είχε γεννηθεί εδώ, στην Ελλάδα και είναι ένα πρόσωπο που σημαίνει πολλά για μένα. Το να εκπροσωπώ εδώ την οικογένειά μου, το να αγωνιστώ για την Ελλάδα είναι πραγματικά κάτι πολύ σημαντικό για μένα».

- Σκέφτηκες κάποια στιγμή, με κάποιες δυσκολίες που παρουσιάστηκαν, ότι ίσως τελικά αυτό το όνειρό σου να μην γινόταν πραγματικότητα;

«Υπήρχαν κάποιες δυσκολίες κάποιες στιγμές, αλλά πραγματικά ήξερα τι να περιμένω στο τέλος. Ήλπιζα ότι όλα θα έχουν αίσιο τέλος, ότι θα έπαιρνα το διαβατήριό μου και θα ερχόμουν να παίξω για την Ελλάδα όπως και τελικά έγινε. Είμαι εδώ. Η ομοσπονδία ήταν κοντά μας όλο αυτό το διάστημα. Ο πατέρας μου ήταν αυτός που μιλούσε συνέχεια με την Ομοσπονδία, με τον κ. Κόνιαρη κυρίως που μας ενημέρωνε συνεχώς για το τι γινόταν. Μιλούσαμε και τέσσερις – πέντε φορές σε μια εβδομάδα, προκειμένου να μας ενημερώνει ακριβώς για το τι γινόταν, για να μην ανησυχούμε, για να ξέρουμε ότι δεν είχαν ξεχάσει το θέμα».

- Ο πατέρας σου δηλώνει και αυτός περήφανος από ότι έχουμε δει και σε δηλώσεις του. Και για σένα και για τον αδελφό σου, που επίσης παίζει μπάσκετ, τον Πατ.

«Ο πατέρας μου είναι περήφανος για τους γιους του, για το γεγονός ότι δουλεύουμε και οι δύο σκληρά για να πετύχουμε αυτό που θέλουμε. Αυτός είναι ο στόχος μας άλλωστε. Και όπως και αυτός, έτσι κι εγώ, την παρουσία μου εδώ τη θεωρούμε μια πολύ μεγάλη ευκαιρία και τιμή. Και το ίδιο θα ισχύει και για τον Πατ πιστεύω στο μέλλον. Ίσως να παίξει και στο ελληνικό πρωτάθλημα».

- Ξέρεις για το ελληνικό μπάσκετ;

«Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω πολλά πράγματα. Ξέρω τον Παναθηναϊκό, τον Ολυμπιακό, ότι είναι οι μεγάλες ομάδες. Δεν είμαι καλός με τα ονόματα. Και από παίκτες ξέρω τον Παπαλουκά και τον Σπανούλη, που είχε παίξει και στους Χιούστον Ρόκετς, αλλά δεν έχω δει πολλούς. Θα μάθω όμως! Ξέρω για τις επιτυχίες της Εθνικής Ομάδας, όπως ξέρω ότι νίκησε τις ΗΠΑ στο Παγκόσμιο του 2006. Έναν αγώνα για τον οποίο ακόμη πολλοί μιλάνε!»- Τι πιστεύεις ότι θα κερδίσεις με αυτή σου την παρουσία στην Ελλάδα και την Εθνική Νέων;«Καταρχήν ήθελα και θέλω να παίξω για την Ελλάδα. Πιστεύω όμως ότι θα με βοηθήσει γενικότερα όλη αυτή η εμπειρία. Όχι μόνο ως αθλητή, το οποίο το θεωρώ δεδομένο, αλλά και ως άνθρωπο. Θα είμαι μόνος μου, θα γνωρίσω νέους ανθρώπους, θα είναι μια ξεχωριστή διαφορετική εμπειρία, ήδη μ’ αρέσει η Αθήνα και η Ελλάδα. Αυτό που θέλω είναι να βρεθώ με την ομάδα, με τους συμπαίκτες μου. Να τους γνωρίσω, να τα πάμε καλά και να μπορέσω να τους βοηθήσω κι εγώ στην προσπάθειά τους».

- Για την ώρα όλη η συνεννόηση πάντως θα γίνει στα αγγλικά.

«Ναι, για την ώρα θα μιλάμε στα αγγλικά, γιατί τα ελληνικά με δυσκολεύουν. Από ότι ξέρω και από ότι διαπίστωσα οι περισσότεροι μιλάνε αγγλικά στην Ελλάδα και το ίδιο ισχύει πιστεύω και για τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές μου. Σίγουρα όμως θα προσπαθήσω να μάθω ελληνικά όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Και θα είναι καλύτερα!»...

Δεν υπάρχουν σχόλια: