Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Ρένα Σαχτιάρη : είμαι απογοητευμένη από την παρουσία και την βοήθεια του κόσμου !


Ο … έρωτας έφερε πέρυσι την Ρένα Σαχτιάρη στα Χανιά και στον ΟΑ Χανίων. Η παίκτης της Εθνικής Γυναικών με την μεγάλη καριέρα στην Α1 αρραβωνιάστηκε με Χανιώτη και έτσι μετακόμισε στην Κρήτη. Στην σνέχεια παραθέτουμε τα κυριώτερα σημεία της συνέντευξης που παραχώρησε στην εκπομπή “Το Μπάσκετ στην Κρήτη” και στον Athletic Radio 104.2 fm.

"Έχω κάνει τον κύκλο μου στην Α1 και τώρα καταστάλαξα στα Χανιά, αν και από ότι φαίνεται θα ξαναβρεθώ του χρόνου στην Α1 με τον ΟΑ Χανίων. Ξεκίνησα από τον Αγ. Θωμά, όπου έμεινα για 6 χρόνια και χρωστάω πολλά στον Θρασύβουλο Παρασκευά, που τον έχω σαν πατέρα, γιατί μου έμαθε και μου δίδαξε πολλά πράγματα για τον αθλητισμό αλλά και για την ζωή και πάνω από όλα πως να είμαι καλός άνθρωπος. Στην συνέχεια πήγα στην Αγ. Παρασκευή για 3 χρόνια όπου έπαιξα στην Α2 και στην Α1, συνέχισα μαζί με την Κατερίνα Χαλκιά για 1 χρόνο στην Αυστρία το 1997 και ξαναγύρισα στην Αγ. Παρασκευή. Μετά πήγα στην Γλυφάδα για 3 χρόνια και έμεινα στην συγχώνευση που έγινε με τις Εσπερίδες, με τις οποίες πήρα 3 κύπελλα και ένα πρωτάθλημα και βέβαια έπαιξα στην Εθνική στην Ολυμπιάδα και μετά. Συνολικά 19 χρόνια στο μπάσκετ, σχεδόν όλη μου την ζωή. Δεν ήθελα πολύ το εξωτερικό και για αυτό κάθισα μόνο 1 χρόνο στην Αυστρία.

Θεωρώ μεγάλη τιμή για μια αθλήτρια να καλείται στην Εθνική ομάδα και μάλιστα να έχει προπονητή τον Κώστα Μίσσα. Είναι μεγάλη τιμή να βάλεις την φανέλα της Εθνικής. Εγώ όταν έβαζα την φανέλα της Εθνικής ανατρίχιαζα. Μακάρι να μπορούσα και στο μέλλον να βοηθήσω την Εθνική ομάδα, όμως τώρα οι στόχοι μου είναι πλέον άλλοι, τώρα προέχει και δημιουργία οικογένειας.

Στον ΟΑ Χανίων από πέρυσι έχουν βελτιωθεί πολλά πράγματα και φέτος το επίπεδο είναι πολύ καλύτερο με 4 αθλήτριες της Α1 από την Αθήνα, όμως το μεγάλο πρόβλημα του χρόνου στην Α1 θα είναι το οικονομικό και η μεγάλη αδιαφορία του κόσμου. Δεν είναι δυνατόν η ομάδα να είναι στην πρώτη θέση της βαθμολογίας και να μην υπάρχει ανταπόκριση από τον κόσμο της πόλης των Χανίων. Πως θα παίξουμε του χρόνου στην Α1, πως θα πάρουμε ξένες ; Στην Αθήνα ο κόσμος ασχολιόταν πιο πολύ με τις γυναίκες. Εγώ περίμενα ότι εδώ στην επαρχία θα έβλεπα περισσότερο κόσμο και όμως απογοητεύτηκα. Και μάλιστα όταν προσφέρουμε πολύ καλό αγωνιστικό θέαμα.

Δυστυχώς δεν μπορεί να σταθεί κάποια κοπέλα στην Ελλάδα επαγγελματικά στο μπάσκετ, μόνο αν φύγει έξω. Στην Αυστρία ήταν λίγο καλύτερος ο μισθός, όχι όμως και το αγωνιστικό επίπεδο.

Στο ΟΑ Χανίων γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια και στις υποδομές, οι γονείς δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον, θέλω όμως να δω το ενδιαφέρον και του κόσμου της πόλης για την ομάδα μας. Θα συμβούλευα τα μικρά κορίτσια, όπως είναι δυστυχώς σήμερα τα πράγματα στην Ελλάδα, να έχουν το μπάσκετ σε δεύτερη μοίρα και πάνω από όλα να κοιτάξουν το επαγγελματικό τους μέλλον".

Δεν υπάρχουν σχόλια: