Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

ΕΣΑΚΕ : οι καλύτεροι της χρονιάς !

Τους καλύτερους της περασμένης χρονιάς βράβευσε ο ΕΣΑΚΕ, έπειτα από την ψηφοφορία που πραγματοποίησε και στην οποία πήραν μέρος οι εκπρόσωποι του Τύπου. Ξεχώρισε ο Βασίλης Σπανούλης, ο οποίος εκτός του ότι βρέθηκε στην καλύτερη πεντάδα του πρωταθλήματος, αναδείχθηκε και πολυτιμότερος παίκτης του πρωταθλήματος."Το πιο σημαντικό είναι η κατάκτηση των τίτλων με την ομάδα μου. Ευχαριστώ αυτούς που με ψήφισαν και τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές μου και τη διοίκηση που με εμπιστεύονται ως μέλος αυτής της οικογένειας" τόνισε ο διεθνής γκαρντ που μίλησε για τους ατομικούς του στόχους : "Ταβάνι δεν υπάρχει. Όσο παίζουμε κοιτάμε να γινόμαστε καλύτεροι. Όλα αυτά που κερδίζεις ατομικά δεν έχουν σημασία, αν δεν κερδίζει η ομάδα. Καθένας από τους συμπαίκτες μου θα μπορούσε να ήταν εδώ τώρα. Έτυχε να είμαι εγώ".

Πέρα του Σπανούλη, στην κορυφαία πεντάδα βρέθηκε ο Γιάννης Μπουρούσης όποιος δήλωσε "Δεν μου είναι αρκετό να είμαι στην καλύτερη πεντάδα και να χάνουμε το πρωτάθλημα. Έχουμε όμως νέα ομάδα και ελπίζω τα επόμενα χρόνια να το καταφέρουμε".
Ο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους, ο οποίος είπε από την πλευρά του: "Είμαι μέλος ενός σπουδαίου συλλόγου, με σπουδαίους παίκτες, σπουδαίους προπονητές, με σπουδαία διοίκηση και σπουδαίους φιλάθλους. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω κάτι περισσότερο", και ο Νίκολα Πέκοβιτς που σχολίασε: "Δεν περίμενα τόσα πράγματα στην πρώτη μου χρονιά στην ομάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος για όσα πετύχαμε και ελπίζω να συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο".
Στην καλύτερη πεντάδα ήταν και ο Μαικ Μπατιστ, ο οποίος όμως λόγω ενός τραυματισμού στη μέση δεν μπόρεσε να δώσει το παρών και το βραβείο παρέλαβε για λογαριασμό του ο αρχηγός του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Διαμαντίδης.
Καλύτερος νέος παίκτης αναδείχθηκε ο Κώστας Παπανικολάου, ο οποίος αναφέρθηκε στη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό. "Πάω σε μία μεγάλη ομάδα που στόχο έχει το πρωτάθλημα και την Ευρωλίγκα. Είμαι μικρός ακόμη, χρειάζομαι δουλειά και να πείσω τους προπονητές μου ότι αξίζω χρόνο συμμετοχής. Ο χρόνος συμμετοχής μου δεν ήταν αυτός που περίμενα πέρυσι".
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς πήρε το βραβείο του κορυφαίου προπονητή και αναφερόμενος στους ανθρώπους του Παναθηναϊκού είπε: "Παιδιά αυτό το βραβείο είναι δικό σας".
Οι "πράσινοι" γενικότερα είχαν την τιμητική τους αφού βραβεύτηκαν από τον ΕΣΑΚΕ για την κατάκτηση του "τριπλ κράουν", βραβείο το οποίο παρέλαβε ο Παύλος Γιαννακόπουλος.
Τέλος, ο Πανελλήνιος, ο Κολοσσός και η Ολύμπια Λάρισας πήραν το βραβείο "ευ αγωνίζεσθαι.

Η κλήρωση της Α1 Ανδρών

Μόλις την 5η αγωνιστική θα αναμετρηθούν για πρώτη φορά στη σεζόν οι δύο "αιώνιοι". Συγκεκριμένα, ο Ολυμπιακός θα είναι αυτός που θα υποδεχθεί στο ΣΕΦ (21 ή 22/11) τον Παναθηναϊκό με τη ρεβάνς να διεξάγεται στο ΟΑΚΑ (27/2/2010) στο πλαίσιο της 18ης αγωνιστικής. Από τις αναμετρήσεις της πρεμιέρας, η οποία είναι προγραμματισμένη για τις 24/10, ξεχωρίζει η αναμέτρηση του Άρη με τον Ολυμπιακό στο Αλεξάνδρειο.

Αναλυτικά το πρόγραμμα της Α1 την πρώτη αγωνιστική (24-10-09)
Μαρούσι - Καβάλα
Άρης - Ολυμπιακός
Πανελλήνιος - ΠΑΟΚ
ΓΣ Ολύμπια - Παναθηναϊκός
Κολοσσός - Ηλυσιακός
ΑΕΚ - Τρίκαλα
Περιστέρι - Πανιώνιος

Δεν υπάρχουν σχόλια: