Κυριακή 3 Αυγούστου 2008

Ζήσης Σαρικόπουλος: Το σημαντικότερο επίτευγμα μου



Ο πύργος της Εθνικής Εφήβων Ζήσης Σαρικόπουλος δεν προλάβαινε να βγαίνει φωτογραφίες με τους φίλους της Εθνικής ομάδας μετά την απονομή των μεταλλίων… "Είναι πολύ μεγάλη επιτυχία. Είναι το σημαντικότερο επίτευγμα μέχρι τώρα στη ζωή μου. Ακόμα δεν έχουμε συνειδητοποιήσει τι έχουμε κάνει. Είχαμε πολύ άγχος στο ξεκίνημα όμως στην διάρκεια του αγώνα το αποβάλλαμε και φτάσαμε στην χρυσή νίκη. Το μετάλλιο το αφιερώνω στους γονείς μου και στην αδερφή μου".







Κώστας Παπανικολάου: Βήμα-βήμα φτάσαμε στην κορυφήΈνας από τους βασικούς συντελεστές της Εθνικής Εφήβων ο Κώστας Παπανικολάου δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου. Δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό σε κάθε παιχνίδι. Βήμα - βήμα φτάσαμε σε αυτή την μεγάλη επιτυχία. Μπαίναμε σε κάθε αγώνα δυνατά και επιδιώξαμε να μην αφήσουμε κανέναν να μας απειλήσει. Στον τελικό είχαμε προβλήματα στην αρχή, όμως όταν ξεκινήσαμε το παιχνίδι που ξέρουμε πήραμε τη νίκη. Αυτή την επιτυχία την αφιερώνω στους συμπαίκτες μου και στους γονείς μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: