Σάββατο 23 Αυγούστου 2008

Έβλεπαν Ελλάδα ο Λιν και ο Τζος



Έπιασαν αμέσως δουλειά ο Τζος Τσίλντρες και ο Λιν Γκριρ. Μια μέρα μετά την άφιξή τους στην Ελλάδα, οι δυο Αμερικανοί μαζί με τους Βούισιτς, Βουγιούκα, Γιαννόπουλο, Μιλόσεβιτς και Καραθανάση πέρασαν από εργομετρικά τεστ, ενώ οι δυο πρώτοι θα κάνουν την Κυριακή Όσαιματολογικές, καρδιολογικές και οδοντιατρικές εξετάσεις. Οι εφτά αναμένεται να δώσουν το παρών στην πρώτη προπόνηση των «ερυθρόλευκων» που έχει προγραμματιστεί για το πρωί της Δευτέρας χωρίς τους έξι Έλληνες διεθνείς, τους Χαλπερίν, Έρτσεγκ, Τεόντοσιτς και πιθανότατα τον Παναγιώτη Γιαννάκη.

Οι δυο Αμερικάνοι στις συζητήσεις που είχαν με τους ανθρώπους του Ολυμπιακού, τους είπαν ότι παρακολουθούσαν τις προσπάθειες της Εθνικής Ελλάδας στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνο και μάλιστα ο Λιν Γκριρ στενοχωρήθηκε πολύ μετά την ήττα από την Αργεντινή γιατί πίστευε ότι μπορούσε να έρθει η νίκη – πρόκριση.

Ο Τσίλντρες, προσπαθούσε μέσω των παιχνιδιών στο Πεκίνο να κάνει σκάουτινγκ των συμπαικτών του: «Είδα κάποια παιχνίδια της Ελλάδας για να δω πως παίζουν οι συμπαίκτες μου. Δυστυχώς όμως τα περισσότερα ήταν αργά το βράδυ στις ΗΠΑ και δεν μπορούσα να τα δω. Μου άρεσε αυτό που είδα. Έχω μιλήσει αρκετές φορές με τον Λιν (σ.σ. Γκριρ) και ανυπομονώ να γνωριστώ μ’ όλους»

Ο Αμερικανός που είναι γνωστό ότι έχει πάθος με τα παπούτσια και ιδιαίτερα με τα NIKE, είναι συλλέκτης, αλλά η συλλογή του έμεινε στις ΗΠΑ. Δεν υπάρχει όμως λόγος για στενοχώρια: «Έχω ήδη μιλήσει με τον Μάνθο (σ.σ. Δουζίνας) στη ΝΙΚΕ και σκοπεύω να δημιουργήσω μια καινούργια στην Ελλάδα (γέλια). Μου αρέσει να συλλέγω παπούτσια, αλλά δεν είναι αλήθεια ότι τα φοράω μόνο μια φορά».

Ο 25άχρονος φόργουορντ έχει διατελέσει και... δημοσιογράφος: «Ήταν ωραίο να γράφω για το Slam, αλλά δεν νομίζω ότι θέλω να γίνω δημοσιογράφος. Το αφήνω για σας. Πάρα πολλές λέξεις για μένα. Είμαι όμως gadget guy και μου αρέσει πολύ να ασχολούμαι με καινούργια πράγματα».

Τέλος αναφέρθηκε και στα μαλλιά του που έχουν γίνει κεντρικό θέμα συζήτησης στις μπασκετοπαρέες: «Πρέπει να βρω ένα κουρέα να περιποιείται τα μαλλιά μου στην Αθήνα. Είναι πολύτιμα για μένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: