Τετάρτη 27 Αυγούστου 2008

Μάικ Μπατίστ : "Θέλω κι άλλους τίτλους"



Ο Μάικ Μπατίστ μπορεί να έχει κατακτήσει αρκετούς τίτλους με τον Παναθηναϊκό αλλά δεν του είναι αρκετοί. Από χθες εντάχθηκε στην προετοιμασία της ομάδας προκειμένου να διεκδικήσει και άλλους. "Οι στόχοι του Παναθηναϊκού είναι πάντα οι ίδιοι. Έχω κατακτήσει αρκετούς τίτλους, αλλά δεν μου φτάνουν. Θέλω περισσότερους" είπε κατά την άφιξή του.
Ο στόχος για τον Αμερικανό είναι ο ίδιος με τις προηγούμενες σεζόν: "Με τον Παναθηναϊκό έχω κατακτήσει πολλά νταμπλ, και το triple crown και αυτός είναι κάθε χρόνο ο στόχος μας. Έτσι πρέπει να συνεχίσουμε. Σε αυτούς τους ρυθμούς" ενώ αναφερόμενος στην ενίσχυση του Ολυμπιακού είπε: "Δεν με ενδιαφέρει τι έχει κάνει ο Ολυμπιακός. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να κερδίζω. Για να γίνει αυτό όμως θα πρέπει να δουλέψουμε πολύ σκληρά. Μόνο έτσι θα τα καταφέρουμε".Δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στην παρουσία του Τζος Τσίλντρες στο ελληνικό πρωτάθλημα: "Δεν μου έκανε καμία εντύπωση. Πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει. Το μπάσκετ είναι παγκόσμιο και τα σύνορα έχουν ανοίξει", ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να γίνει "Έλληνας": "Γιατί όχι; Άλλωστε είμαι εδώ τόσα χρόνια και έχω αρχίσει και λειτουργώ σαν τους Έλληνες. Βέβαια, δεν υπάρχει τίποτα ουσιαστικό γι' αυτό το θέμα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: