Παρασκευή 22 Αυγούστου 2008

«Έμειναν όλοι έκπληκτοι»


Αυτή τη φορά δεν ήρθε για να δει και να πεισθεί, ήρθε για να μείνει. Ο Τζος Τσίλντρες, η πιο ηχηρή μετεγγραφή του καλοκαιριού στο ευρωπαϊκό μπάσκετ ήρθε το απόγευμα της Παρασκευής στην Ελλάδα για μόνιμη εγκατάσταση. Το πρώην «γεράκι» θα είναι παρών στην πρώτη προπόνηση των «ερυθρόλευκων» που έχει προγραμματιστεί για τη Δευτέρα, ενώ το Σάββατο και την Κυριακή θα περάσει από εργομετρικές και ιατρικές εξετάσεις.

«Είμαι ενθουσιασμός και χαίρομαι πολύ που είμαι εδώ. Θέλω από σήμερα κιόλας να ψάξω για το σπίτι μου και να εγκατασταθώ γρήγορα για να μην έχω άλλα πράγματα στο μυαλό μου εκτός από το μπάσκετ», τόνισε λίγη ώρα αφότου πάτησε ελληνικό έδαφος και πριν ξεκινήσει να φωτογραφίζεται για περισσότερα από δέκα λεπτά τόσο με φίλους του Ολυμπιακού όσο και με Κινέζους τουρίστες!!!

«Το σκέφτηκα πριν υπογράψω για το αν θα δεχθώ την πρόταση. Από τη στιγμή που υπέγραψα το μόνο που σκεπτόμουν ήταν το πως θα προετοιμαστώ καλύτερα για να είμαι έτοιμος», τόνισε με σιγουριά ο Τσίλντρες που εμφανίστηκε στην αίθουσα υποδοχής του «Ελ. Βενιζέλος» με 10 βαλίτσες.

Ο Τσίλντρες ρωτήθηκε για την αντιμετώπιση που είχε στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού μετά την απόφασή του να δεχθεί την πρόταση του Ολυμπιακού: «Ήταν όλοι έκπληκτοι, αλλά όλοι με κατάλαβαν και το αποδέχθηκαν. Από τη στιγμή που το κατάλαβαν η οικογένεια μου και οι φίλοι μου, όλα τα άλλα ήταν περιττά. Αυτό είναι το πιο σημαντικό».

Το να ξεκινά βέβαια τόσο νωρίς τη σεζόν είναι σίγουρα περίεργο: «Είναι διαφορετικό να ξεκινάω τη σεζόν τόσο νωρίς, αλλά ανυπομονώ να το κάνω και είμαι έτοιμος γι’ αυτό».

Σοβαρός ο τραυματισμός του «Μάτσας»

Κι ενώ ο Τσίλντρες ήρθε, ο «Μάτσας» φεύγει. Η διάγνωση του ιατρικού τιμ του Ολυμπιακού για τον τραυματισμού του Λιθουανού στη δεξιά ποδοκνημική ήταν διάστρεμμα Γ’ βαθμού το οποίο πιθανότατα θα χρειασθεί χειρουργείο. Τι σημαίνει αυτό; Ότι θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για τρεις με τέσσερις μήνες.

Ο Ματσιγιάουσκας είπε στους ανθρώπους του Ολυμπιακού ότι τραυματίστηκε στις 15 Αυγούστου, αλλά οι συνθήκες του τραυματισμού του παραμένουν αδιευκρίνιστες. Ο Λιθουανός που τραυματίζεται για τρίτη φορά σοβαρά στα δυο χρόνια που είναι στον Ολυμπιακό μοιάζει πλέον «γυάλινος». Ο «Μάτσας» θα επιστρέψει στην πατρίδα του για να εξεταστεί από δικούς του γιατρούς και το ερώτημα είναι πλέον αν θα επιστρέψει ξανά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: