Τρίτη 5 Αυγούστου 2008

Κόμπι Μπράιαντ : Δώστε μου σαράντα εκατομμύρια τον χρόνο και εγώ είμαι εδώ


Ο Τζος Τσίλντρες γέμισε τις τσέπες του με το πλουσιοπάροχο συμβόλαιο που υπέγραψε με τον Ολυμπιακό και ταυτόχρονα άνοιξε τα… μάτια στους συμπατριώτες του για το πώς μπορούν να βγάλουν εύκολα και αφορολόγητα χρήματα. Ακόμη και ο Κόμπι Μπράιαντ –που είναι η αλήθεια ότι δεν «πεινάει»- θα σκεφτόταν σοβαρά το ενδεχόμενο να έρθει να παίξει στην Γηραιά Ήπειρο, αρκεί να βρεθεί κάποιος να του δώσει 40 εκατομμύρια δολάρια!

Βλέποντας τον ένα σταρ μετά τον άλλο να εγκαταλείπουν τον μαγικό κόσμο του ΝΒΑ για χάρη των… ευρώ. Ένας Ρώσος δημοσιογράφος ρώτησε τον Μπράιαντ αν θα δεχόταν ποτέ να κάνει το υπεραλταντικό ταξίδι. «Φυσικά», απάντησε ο ηγέτης των Λος Άντζελες Λέικερς. «Ιταλία, Ελλάδα, Ρωσία... Δώστε μου σαράντα εκατομμύρια τον χρόνο και εγώ είμαι εδώ. Δεν υπάρχει τίποτα πιο απλό»!

Δεν υπάρχουν σχόλια: