Σάββατο 8 Αυγούστου 2009

Γιώργης Μπόγρης : "χωρίς δουλειά δεν γίνεται τίποτα" !

Ο Γιώργος Μπόγρης είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα πρόσωπα του φετινού καλοκαιριού. Κάτι που είναι λογικό, δεδομένου πως αποτέλεσε βασικό στέλεχος της Εθνικής ομάδας των Νέων Ανδρών που κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα U20 της Ρόδου, ενώ πήρε και τη μεγάλη μεταγραφή για τον Παναθηναϊκό. Ο Γιώργος Μπόγρης μίλησε για την Εθνική Νέων Ανδρών, αλλά και τη νέα του ομάδα, τον Παναθηναϊκό...

- Πόσο "τρελή" ήταν αυτή η χρονιά για σένα;
"Πολύ! Είναι από αυτές που δεν τις ξεχνάς ποτέ. Η άνοδος, η Εθνική, ο Παναθηναϊκός… Ήταν σίγουρα μια πολύ καλή χρονιά για μένα. Μόνο που δεν θεωρώ ότι με όσα έγιναν είμαι... μια χαρά και μπορώ να χαλαρώσω. Ισχύει ακριβώς το αντίθετο! Ξέρω ότι με όσα έγιναν φέτος το καλοκαίρι, τα οποία χάρηκα και πανηγύρισα, το μόνο που αυξήθηκε είναι οι υποχρεώσεις που έχω. Θέλω να δικαιώσω τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου, αλλά και να ευχαριστήσω με μια συνεπή πορεία από εδώ και πέρα, αυτούς που με πίστεψαν μέχρι τώρα. Την οικογένειά μου πριν απ' όλους που είναι δίπλα μου συνέχεια, τους ανθρώπους του Ηλυσιακού και φυσικά τους ανθρώπους στις Εθνικές Ομάδες στις οποίες βρίσκομαι από την Παίδων".

- Ήταν ο ιδανικός επίλογος για να κλείσει ένας κύκλος στις "μικρές" εθνικές ομάδες;
"Έτσι ακριβώς… Υπήρχε και το ασημένιο στη Μαδρίτη το 2007, αλλά όταν ο επίλογος γράφεται με ένα χρυσό μετάλλιο μέσα στη χώρα σου με μια τέτοια ομάδα, αυτούς τους συμπαίκτες και έναν τέτοιο προπονητή, νομίζω δεν υπάρχει κάτι καλύτερο. Ιδανικός επίλογος από τις "μικρές" εθνικές…"

- Έχεις συνειδητοποιήσει το τελευταίο κομμάτι αυτού που ζεις φέτος; Το ότι ανήκεις στον Παναθηναϊκό;
"Να πω την αλήθεια δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμη 100%. Αν έλεγα το αντίθετο, θα έλεγα ψέματα. Πήγα μια μέρα στο ΟΑΚΑ μετά την επιστροφή από τη Ρόδο κι εκεί κάπου ήρθε πιο κοντά στην πραγματικότητα αυτή η μεταγραφή. Δεν το έχω συνειδητοποιήσει όμως. Είναι κάτι που θα έρθει όταν αρχίσουμε να δουλεύουμε όλοι μαζί μάλλον. Με συμπαίκτες που ονειρευόμουν μόνο μέχρι τώρα να βρεθώ μαζί τους. Είναι τιμή για μένα να βρίσκομαι δίπλα σε παίκτες των οποίων είχα τις αφίσες στο δωμάτιό μου και το ότι θα δουλέψω με αυτό το τεχνικό επιτελείο. Αυτό που έχω συνειδητοποιήσει 1000% είναι πόσο πολύ πρέπει να δουλέψω για να παραμείνω στον Παναθηναϊκό. Για να μπορέσω να κάνω κάτι σε αυτή την ομάδα".

- Διανύεις τις τελευταίες, λίγες μέρες διακοπών που είχες φέτος στη διάθεσή σου. Έχει παίξει ρόλο η επιτυχία της Εθνικής και η μεταγραφή στο πώς σε αντιμετωπίζουν;
"Ναι! Σίγουρα. Είμαστε αναγνωρίσιμες φιγούρες μετά την επιτυχία στη Ρόδο. Έπαιξε και ρόλο ότι η διοργάνωση φιλοξενήθηκε στην Ελλάδα. Γίναμε όλοι πιο… οικεία πρόσωπα. Και εννοείται ότι έχει παίξει ρόλο και η μεταγραφή. Είναι πάρα πολλοί οι φίλοι του Παναθηναϊκού που με πλησιάζουν και μου λένε για την ομάδα, είναι θετικοί μαζί μου, μου λένε ότι θα είναι στο ΟΑΚΑ δίπλα μας και πολλά άλλα. Με αναγνωρίζουν και φίλοι του Ολυμπιακού πάντως, που δεν λένε ακριβώς τα ίδια (γελάει)…"

- Έχεις μιλήσει καθόλου με ανθρώπους του Παναθηναϊκού μετά το τέλος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος;
"Ναι… Με τον κ. Ιτούδη, με τον κ. Αρώνη, με τον κ. Παπαδόπουλο… Όλοι με καλωσόρισαν και νιώθεις από την πρώτη στιγμή ότι μπαίνεις σε "οικογένεια". Ακόμη κι αν είσαι ο… νέος. Όλοι πάντως μου είπαν να ξεκουραστώ, φροντίζοντας όμως να μου υπενθυμίσουν ότι στο τέλος των διακοπών με περιμένει σκληρή δουλειά. Είναι κάτι το οποίο είναι δεδομένο, όταν κάνεις ένα τέτοιο άλμα στην καριέρα σου. Χωρίς δουλειά δεν γίνεται τίποτα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: