Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

Εθνική Ανδρών - Νικ Καλάθης : "η Εθνική είναι ένα μεγάλο σχολείο και είναι μεγάλη τιμή να βρίσκομαι κοντά της" !

Ο ίδιος ανυπομονεί για τα πρώτα του παιχνίδι με τη φανέλα της Εθνικής ομάδας των Ανδρών. Πάντα με το χαμόγελο στο στόμα, έχει κλέψει την καρδιά των προπονητών του, αλλά και των συμπαικτών του, ενώ όταν βρίσκεται στο παρκέ φροντίζει να κάνει δύσκολη τη ζωή των αντιπάλων του! Ο λόγος για τον Νικ Καλάθη, ο οποίος παραχώρησε μια αποκαλυπτική, όσο και ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο επίσημο site του ΕΣΑΚΕ.

Πώς νιώθεις μετά από αυτή την πρώτη περίοδο στην Αθήνα, στην Ελλάδα;
"Νιώθω πάρα πολύ καλά. Συνηθίζω σε πολλά επίπεδα το να είμαι εδώ. Συνηθίζω το σύστημα, το πώς παίζεται το μπάσκετ εδώ. Πραγματικά αγαπώ αυτά τα παιδιά στην Εθνική. Ήταν πραγματικά υπέροχο το να έχω την ευκαιρία να βρίσκομαι εδώ. Συνηθίζω και το να ζω στην Ελλάδα, στην Αθήνα. Και πραγματικά αγαπώ την Αθήνα. Μου αρέσει πάρα πολύ".

Πόσο σημαντικό είναι για σένα να συνυπάρχεις τόσο νωρίς με τρεις παίκτες τους οποίους θα έχεις δίπλα σου και στον Παναθηναϊκό;
"Νομίζω ότι είναι κάτι που με βοηθά πολύ. Το να παίζω στην Εθνική ομάδα της Ελλάδας πρώτα από όλα είναι πολύ σημαντικό για μένα. Και πραγματικά υπέροχο!
Το να παίζω δίπλα σε τρεις από τους παίκτες με τις οποίες θα αγωνίζομαι και στον Παναθηναϊκό είναι ένα μεγάλο συν. Είναι κάτι που θα βοηθήσει να βρούμε τη χημεία μας, αλλά και να μάθω καλύτερα τους συμπαίκτες μου".

Τι θα είχες να πεις για καθέναν από αυτούς;
"Το πρώτο είναι ότι εκτός από καλοί παίκτες, είναι εκπληκτικά παιδιά! Ο Σπανούλης είναι ένας μεγάλος παίκτης, του μιλάω πολύ για να μάθω, γιατί ανήκει στο ψηλότερο δυνατό επίπεδο. Ο Στράτος είναι ένας πραγματικά καλός σουτέρ, ξέρει το παιχνίδι και πραγματικά εκπληκτικό παιδί. Ο Φώτσης είναι εκεί ότι κι αν χρειάζομαι και έχει εκπληκτικό χιούμορ, μπορεί να βοηθήσει πολύ και με αυτόν τον τρόπο, πέραν του ότι φυσικά βρίσκεται πολλά χρόνια και στην Εθνική και στο χώρο, είναι πάρα πολύ καλός παίκτης. Σε ό,τι αφορά εμένα, ο Φώτσης έχει ένα μεγάλο συν, το οποίο διαθέτει και ο Σπανούλης: Ότι έχουν βρεθεί στις ΗΠΑ, ότι έχουν παίξει στο ΝΒΑ και μπορούν να με καταλάβουν ίσως καλύτερα, μπορούμε να μιλάμε, να μου εξηγήσουν διαφορές και καταστάσεις. Ο Βασίλης πάντως πιστεύω ότι μπορεί να με διδάξει πάρα πολλά, όντας σε τόσο ψηλό επίπεδο".

Πώς βιώνεις στην πράξη αυτή τη διαφορετικότητα στον τρόπο παιχνιδιού σε ότι είχες μάθει μέχρι τώρα και σε αυτό που τώρα καλείσαι να κάνεις στο παρκέ τώρα με την παρουσία σου στην Ευρώπη;
"Είναι ένας διαφορετικός τρόπος παιχνιδιού σίγουρα. Το ήξερα, τώρα το βλέπω κιόλας στην πράξη. Πρέπει να μάθω να αγωνίζομαι σε αυτό το στυλ παιχνιδιού και το να παίζω με αυτούς τους παίκτες, τους καλύτερους είναι κάτι που με βοηθά στο μέγιστο βαθμό. Είναι κάτι που θα με βοηθήσει να προσαρμοστώ στη συνέχεια και στη διάρκεια του πρωταθλήματος. Είναι σαν να ξεκινάω πολύ νωρίτερα την προετοιμασία, είναι ένα μεγάλο σχολείο. Και παράλληλα μεγάλη τιμή το να βρίσκομαι στην Εθνική και περιμένουμε όλοι και τα πρώτα παιχνίδια".

Μετά από όλη αυτή τη φασαρία που έγινε γύρω από το όνομά σου το καλοκαίρι με το ντραφτ, την επιλογή σου να αγωνιστείς στην Ελλάδα και τα όσα την ακολούθησαν με πολλούς να υποστηρίζουν ότι τελικά θα έμενες στις ΗΠΑ, τι έχεις να πεις τώρα;
"Είμαι εδώ! Αυτό λέει πολλά από μόνο του! Ποτέ δεν σκέφτηκα ότι έχω πάρει τη λάθος απόφαση, ή ότι ήταν μια απόφαση η οποία θα άλλαζε στην πορεία. Υπήρχαν πολλές φήμες, ειπώθηκαν πολλά, αλλά δεν ήταν κάτι που θα μπορούσε να επηρεάσει εμένα, ή την απόφασή μου να παίξω για τον Παναθηναϊκό. Αυτό ήθελα να κάνω από την αρχή, δεν σκέφτηκα ποτέ κάτι διαφορετικό και γιΆ αυτό υπέγραψα!".

Η μεταγραφή, αλλά και η παρουσία σου στην Εθνική έχουν βοηθήσει στο να γίνεις πιο αναγνωρίσιμος στην Αθήνα; Είναι κάτι που το βιώνεις;
"Ναι... Σίγουρα! Με αναγνωρίζουν, έρχονται, μου μιλάνε. Οι περισσότεροι μου δίνουν συγχαρητήρια και τις καλύτερες ευχές για να έχω και να έχουμε ως ομάδα μια πολύ καλή χρονιά. Μου δίνουν και ευχές για μια καλή πορεία και με την Εθνική. Είναι κάτι που μου αρέσει, είναι κάτι που σε κάνει να νιώθεις καλά. Πιστεύω ότι έχουμε τους καλύτερους φιλάθλους"!

Είχες την ευκαιρία και να τους συναντήσεις, αλλά σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου. Πώς ήταν αυτή η εμπειρία;
"Είναι τρελό! Μου άρεσε πολύ και το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι ανυπομονώ για τα πρώτα παιχνίδια μας! Θέλω να ζήσω αυτή την ατμόσφαιρα και στο μπάσκετ. Είναι σίγουρα κάτι διαφορετικό από ότι ήξερα ή έχω βιώσει μέχρι τώρα"

Δεν υπάρχουν σχόλια: