Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

Ολυμπιακός - Βον Γουέιφερ : "έχω δουλέψει σκληρά στο ΝΒΑ και είμαι χαρούμενος που αναγνωρίστηκα ως ένας καλός παίκτης" !

πηγή : www.basketblog.gr
Συνέντευξη στο αμερικάνικο σάιτ Hoopshype.com παραχώρησε ο Βον Γουέιφερ, το νέο αστέρι του Ολυμπιακού. Ο πρώην παίκτης του Χιούστον βγήκε για πρώτη φορά εκτός αμερικανικών συνόρων και μίλησε στον Ραούλ Μπαριγκόν για τις πρώτες εντυπώσεις του από την Ελλάδα. Είπε ότι η Αθήνα "είναι πανέμορφη, καταπληκτική", χαρακτήρισε το ΣΕΦ "φανταστικό, τεράστιο" και δήλωσε "χαρούμενος που οι Ελληνες καταλαβαίνουν τα αγγλικά"… Ιδού λοιπόν τι είπε ο νέος "ερυθρόλευκος" άσος στην πρώτη του συνέντευξη...

- Για την Ιστορία της Αθήνας.
Ακόμα δεν έχω δει τα κτίρια και τα μνημεία αλλά είμαι ενθουσιασμένος που βλέπω το μέρος όπου γεννήθηκαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες.
- Για τους λόγους που αποδέχθηκε την πρόταση του Ολυμπιακού.
Ηθελα μία ομάδα στην οποία θα γίνω καλύτερος παίκτης και όπου θα μπορέσω να βοηθήσω περισσότερο την οικογένειά μου. Αυτό ήταν πολύ σημαντικό για μένα.
- Για το μισθό του.
Σημαίνει πολλά (σ.σ. το ότι είναι ένας από τους καλύτερα αμειβόμενους Αμερικανούς στην Ευρώπη). Δούλεψα σκληρά στο ΝΒΑ και αισθάνθηκα καλά επειδή αναγνωρίστηκα ως ένας καλός παίκτης. Θα παίξω σκληρά και αυτή τη χρονιά, όπως πάντα.
- Για τις προτάσεις που είχε από το ΝΒΑ.
Δεν ήταν καν κοντά σε αυτή μου έκανε ο Ολυμπιακός.
- Για το εάν απογοητεύτηκε που δεν έμεινε στο ΝΒΑ.
Ο,τι έγινε, έγινε. Υποθέτω ότι στο ΝΒΑ αισθάνθηκαν πως δεν ήμουν αρκετά καλός. Ισως να έφταιγε και η οικονομική κατάσταση. Περίμενα να ήταν διαφορετικά αλλά τα πάντα συμβαίνουν για ένα λόγο. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στην Ελλάδα.
- Για τους νέους συμπαίκτες του.

Ξέρω μόνο τον Τζος (Τσίλντρες) και τον Λίνας (Κλέιζα). Έβλεπα τον Τζος μεγαλώνοντας, στο All American game του McDonalds, στο κολέγιο…
- Για τους στόχους του.
Ο στόχος είναι το πρωτάθλημα. Οτιδήποτε άλλο θα είναι αποτυχία. Θέλω να κερδίσω σε οποιαδήποτε διοργάνωση συμμετάσχω.
- Για την προσαρμογή του στους διεθνείς κανονισμούς.
Δεν θα είναι δύσκολο. Στο τέλος της ημέρας… είναι απλά μπάσκετ. Αυτό κάνω. Οτιδήποτε έχει σχέση με το μπάσκετ δεν θα είναι δύσκολο να το συνηθίσω.
- Για την εμπειρία του στα φετινά πλέι οφ με τους Ρόκετς.
Ηταν πολύ, πολύ σημαντική. Υπήρχε πολλή πίεση, πολλά πράγματα με βοήθησαν να βελτιωθώ ως παίκτης.
- Για το συναίσθημα που ένιωσε μετά τον αποκλεισμό από τους Λέικερς και τον Κόμπι Μπράιαντ.

Με τον Γιάο και τον T-Mac νοκ άουτ, έπρεπε να ανεβάσω ένα επίπεδο το παιχνίδι μου ώστε να αντιμετωπίσουν οι Ρόκετς ομάδες όπως οι Λέικερς. Εύχομαι να βελτιωθούν σύντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: