Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

Θοδωρής Παπαλουκάς : "δε θα μπορέσω να βοηθήσω την Εθνική ομάδα στην Πολωνία" !

Δεν θα δώσει το παρόν στο Ευρωμπάσκετ της Πολωνίας με την Εθνική Ελλάδας ο Θοδωρής Παπαλουκάς όπως αναφέρει σε σημερινή ανακοίνωση του στην προσωπική του ιστοσελίδα !

Σχετικά ο διεθνής παίκτης του Ολυμπιακού αναφέρει :

"Είναι από τις δυσκολότερες αποφάσεις στη ζωή μου. Ωστόσο, όσο και να το θέλω, στη φετινή διοργάνωση δε θα μπορέσω να βοηθήσω την Εθνική ομάδα. Μίλησα με τους προπονητές μου, τον κύριο Καζλάουσκας και τον κύριο Σφαιρόπουλο πριν καιρό και τους ζήτησα χρόνο για να δω πόσο καλά θα θεραπευτεί το τραυματισμένο μου πόδι και πως θα νιώθω πριν την έναρξη της προετοιμασίας. Δυστυχώς η προσπάθειά μου να παίξω στον τελευταίο τελικό του πρωταθλήματος με το διάστρεμμα που με ταλαιπωρούσε, υποτροπίασε την κατάσταση και ακόμα ο αστράγαλός μου δεν έχει επανέλθει 100%. Εκτός αυτού υπάρχει και η συσσωρευμένη κούραση ετών, καθώς από το 2000 και μετά όταν τελείωνα τις επίπονες σε σωματικό και πνευματικό επίπεδο συλλογικές υποχρεώσεις μου, ήμουνα πάντα παρών στις προσπάθειες της Εθνικής. Νιώθω, λοιπόν,πως πρέπει να προστατεύσω τον οργανισμό μου για να μπορώ να συνεχίσω στο ίδιο επίπεδο. Αλλωστε, είμαι 32 ετών και πρέπει να δω τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση. Πιστεύω πως τα παιδιά που θα πάνε στην Πολωνία με την Εθνική, θα κρατήσουνε ψηλά την ομάδα. Οι απουσίες που υπάρχουν είναι σημαντικές, αλλά ανέκαθεν η Εθνική ήταν υπεράνω προσώπων. Το ταλέντο δεν λείπει και τα παιδιά που έρχονται από πίσω μπορούν να οδηγήσουν την ομάδα σε νέες επιτυχίες. Είδαμε άλλωστε και από την πρόσφατη επιτυχία των Εφήβων στο Παγκόσμιο της Νέας Ζηλανδίας ότι υπόβαθρο στο ελληνικό μπάσκετ υπάρχει. Τα παιδιά από τις μικρές Εθνικές έχουν μέλλον και θέλω με την ευκαιρία αυτή να τους πω ένα μεγάλο μπράβο για την πορεία τους τα τελευταία χρόνια. Η απόφασή μου είναι πολύ δύσκολη γιατί όλοι ξέρουν τι σημαίνει η Εθνική για εμένα. Ελπίζω και εύχομαι η επόμενη χρονιά να με βρει υγιή και το προσεχές καλοκαίρι και εφόσον η Εθνική με χρειάζεται, να δώσω και πάλι το παρών. Μέχρι τότε, όμως, υπάρχει πολύς δρόμος και το μόνο που θέλω να πω τώρα είναι μια καλή επιτυχία μέσα από την καρδιά μου στα παιδιά που ξεκινάνε προετοιμασία τη Δευτέρα. Το μυαλό μου θα είναι σίγουρα μαζί τους.
Με εκτίμηση,
Θ. Παπαλουκάς"

Δεν υπάρχουν σχόλια: