Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Εθνική Ανδρών : Κουφός και Καλάθης στην προετοιμασία στο Καρπενήσι !

Ο Κώστας Κουφός και ο Νικ Καλάθης έφτασαν στην Αθήνα το πρωί της Κυριακής από τις ΗΠΑ, για να ενταχθούν στην προετοιμασία της Εθνικής ομάδας των Ανδρών (ξεκινάει την Τρίτη 21-7-09 στο Καρπενήσι). Τους δύο παίκτες υποδέχτηκε ο νέος μάνατζερ του ελληνικού συγκροτήματος, Σταύρος Ελληνιάδης.

«Είμαι έτοιμος να βοηθήσω την Εθνική ομάδα, καθώς ήταν ένα όνειρο για εμένα η κλήση σε αυτή», δήλωσε ο σέντερ των Γιούτα Τζαζ Κώστας Κουφός και συμπλήρωσε: «Είναι εντελώς διαφορετικό το παιχνίδι στην Αμερική απ ό,τι στην Ευρώπη, αλλά θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να βοηθήσω. Είμαι σίγουρος ότι θα πάμε καλά. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα είμαι μαζί με τον Νικ (Καλάθης). Είναι πολύ καλός μου φίλος και καλός παίκτης».

«Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στην Ελλάδα. Αισθάνομαι τιμή που θα παίξω με την Εθνική», είπε από την πλευρά του ο γκαρντ που θα αγωνίζεται την προσεχή περίοδο στον Παναθηναϊκό. «Θα προσπαθήσω να είμαι στους δώδεκα που θα επιλέξει ο προπονητής για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Οι απουσίες του Θοδωρή Παπαλουκά και του Δημήτρη Διαμαντίδη είναι σημαντικές και πρέπει να προσπαθήσουμε όλοι πολύ για να καλύψουμε τα κενά», πρόσθεσε ο Νίκ Καλάθης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: