Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

Νίκος Κρίτασλος : "μου έκανε εντύπωση ο απόλυτος επαγγελματισμός των παραγόντων της ομάδας" !



Νίκος Κρίτσαλος - αθλητής (28-5-09)

O Νίκος Κρίτσαλος, παίκτης του Σπόρτιγκ και φετινός μεταγραφικός στόχος του “Ηράκλειο", μίλησε σήμερα στον Athletic Radio 104.2 fm και την εκπομπή “Το Μπάσκετ στην Κρήτη ” με τον Σταύρο Λυριντζάκη.

Ο Νίκος Κρίτσαλος, που είχε αγωνισθεί στο “Ηράκλειο” (στην Α1) και το 2001 έως το 2004, δήλωσε ότι οι πρώτες συζητήσεις έγιναν πριν 6 μήνες με τον παλαιό συμπαίκτη του και φίλο του Βασίλη Ράλλη, που του είχε πει ότι αν η ομάδα ανέβαινε στην Γ’ Εθνική, επιθυμία όλων ήταν να συνεργαστούν μαζί του. Αυτό που του έκανε από την αρχή εντύπωση στις συζητήσεις που είχαν ήταν ο απόλυτος επαγγελματισμός των παραγόντων της ομάδας. Εχουν γίνει κάποιες επαφές όπως είπε και μετά από την συζήτηση που θα έχει με το Σπόρτιγκ, την σημερινή του ομάδα και εφόσον αποδεσμευθεί από αυτήν, θα επανέλθει στις διαπραγματεύσεις με το “Ηράκλειο”.
"Είμαι πλέον σε μια ηλικία που δεν πρέπει να κάνω βιαστικές κινήσεις και να προχωράω γρήγορα. Βλέπω λοιπόν ότι στο “Ηράκλειο οι άνθρωποι που έχουν στελεχώσει την Επιτροπή Μπάσκετ θέλουν να οδηγήσουν και πάλι την ομάδα ψηλά και έχουν τρομερή διάθεση και αγαπάνε αυτό που κάνουν και ακούω από παντού μόνο καλά λόγια. Μακάρι να προχωρήσει η ομάδα μπροστά και να ξαναπάρει την θέση που της αξίζει στην Ελλάδα και να βρει με το τρόπο αυτό ανταπόκριση η μεγάλη προσπάθεια και ο κόπος αυτών των ανθρώπων. Με αυτά λοιπόν τα δεδομένα θα αποφασίσω και εγώ για τις επόμενες κινήσεις μου", τόνισε χαρακτηριστικά ο Νίκος Κρίτσαλος.

Για τα χρόνια που ήταν στο “Ηράκλειο” και στην Α1 τόνισε χαρακτηριστικά ότι “πέρασα πολύ καλά, τότε βέβαια η ομάδα ήταν στην αφρόκρεμα του Ελληνικού μπάσκετ και μάλιστα μια χρονιά με μικρό μπάτζετ βγήκαμε στην 7η θέση, υπήρχε πολύ καλό κλίμα, κάτι το οποίο ήταν πολύ βασικό για την επιτυχία. Μετά που η ομάδα πήρε την κατιούσα αναγκαστικά και εγώ αν και είχα άλλα δύο χρόνια συμβόλαιο να αλλάξω στρατόπεδο και να πάω στον Πανελλήνιο, όμως από την παρουσία μου εκεί είχα τις καλύτερες σκέψεις και αναμνήσεις, με αποτέλεσμα μόλις ο Μπάμπης Μαρκάκης και κάποιοι άλλοι παράγοντες του “Ηράκλειο” ήρθαν σε επαφή μαζί μου αμέσως ήμουν θετικός να συζητήσω μαζί τους παρόλο που έχω να αγωνισθώ την Γ’ Εθνική από το 1995“.

"Μου αρέσει πολύ να ασχολούμαι με παιδιά που αγαπούν το μπάσκετ και έχουν μέλλον και πάντα τους δίνω τις συμβουλές μου και τους βοηθάω. Έχω ακούσει ότι το “Ηράκλειο” δουλεύει τα τελευταία χρόνια πάνω σε αυτόν τον τομέα, οπότε με την εμπειρία που έχω μαζέψει όλα αυτά τα χρόνια που παίζω επαγγελματικό μπάσκετ θα προσπαθήσω να τους βοηθήσω, όπως άλλωστε κάνω πάντα με τους μικρούς και ανερχόμενους παίκτες που είμαι κοντά τους και προσπαθώ να διορθώνω τα λάθη τους και να τους στηρίζω”, συνέχισε ο Νίκος Κρίτσαλος.

Για το πρωτάθλημα στην Β' Εθνική ο Νίκος Κρίτσαλος ανέφερε ότι "βλέποντας από την αρχή της ομάδες στην Β’ Εθνική και παίζοντας με τον ΟΦΗ, θεώρησα την ομάδα της Κρήτης σαν φαβορί για την άνοδο. Όμως παίζουμε στην Ελλάδα, κάποιες καταστάσεις στο παρασκήνιο μπορεί να σε αποσυντονίσουν και με μαζί με κάποια λάθη μπορούν να φέρουν καλές και υγιείς ομάδες εκτός στόχου. Αυτά γίνονται δυστυχώς στην χώρα μας και είναι γνωστά σε όλους. Θεωρώ ότι ευνοήθηκαν ομάδες της Βόρειας Ελλάδας, αφού ι διαιτητές που σφυρίζουν είναι συνήθως από Λάρισα και πάνω. Από την αρχή πάντως εγώ θεώρησα σαν φαβορί για την άνοδο στην Α2 τον Αμύντα, τον ΟΦΗ και τον Ίκαρο Καλλιθέας. Θεωρώ τον ΟΦΗ αδικημένο, είχε και κάποιες ατυχίες, όπως αυτή του Αλέξη Τσακιρίδη, που πήγαν πίσω την ομάδα. Ο ΟΦΗ έπαιξε κάποια περίοδο πολύ καλό μπάσκετ, μετά πήγε πίσω με αυτά που συνέβησαν και οι νίκες στο τέλος δεν ήταν αρκετές για να την οδηγήσουν στην ανώτερη κατηγορία. Για τα τελευταία αποτελέσματα έχω να πω ότι είναι συνηθισμένα σε Β’ εθνική και Α2 και δεν μου κάνουν πλέον εντύπωση. Και για να σταματήσουν αυτά τα φαινόμενα θα πρέπει κάποτε να υπάρξουν παραδειγματικές τιμωρίες, ώστε στο μέλλον να φοβούνται κάποιοι να κάνουν τα ίδια. Τρομερή εντύπωση πάντως μου έκανε πως ανέβηκαν οι Ίκαροι Σερρών και αξίζον συγχαρητήρια στον προπονητή της ομάδας κ. Καμαράκη που με αυτό το υλικό και με ένα μικρό μπάτζετ κατάφερε να ανεβάσει την ομάδα, ένα πολύ καλό και άξιο προπονητή που έχει βγάλει και αρκετούς παίκτες. Ο ΟΦΗ με τον Γιώργο Βόβορα, ένα πολύ καλό προπονητή και ένα πολύ καλό άνθρωπο, που δουλεύει πάρα πολύ και σκληρά και με ένα ρόστερ με το οποίο θα μπορούσε κάλλιστα να είναι στην Α2, χωρίς να αλλάξει κάτι και με λίγη τύχη την επόμενη αγωνιστική χρονιά θα ανέβει κατηγορία.".

Για την απόφαση – διάταξη της ΕΟΚ σχετικά με την δυνατότητα μιας μόνο μεταγραφής αθλητή ηλικίας πάνω από τα 30 στην Β’ Εθνική και χαμηλότερες κατηγορίες, ο Νίκος Κρίτσαλος εξέφρασε την κάθετη αντίθεση του τονίζοντας ότι θα αντιμετωπίσουν σημαντικά οικονομικά προβλήματα αρκετοί επαγγελματίες αθλητές με οικογένειες και παιδιά, ενώ ανέφερε ότι υπάρχει έντονος προβληματισμός και σίγουρα ο ΠΣΑΚ δεν θα αφήσει έτσι το θέμα και θα προχωρήσει σε απεργίες και κινητοποιήσεις και πιστεύει ότι στο τέλος θα αλλάξει αυτή η διάταξη, αν και από ότι ακούει οι κ.κ Βασιλακόπουλος – Μιαούλης – Τσαγκρώνης είναι αποφασισμένοι να εφαρμόσουν πάση θυσίας το μέτρο αυτό. Πάντως ο Νίκος Κρίτσαλος θεωρεί ότι θα μπορούσε το όριο αυτό να είναι τα 33 χρόνια, αφού σήμερα αθλητές στα τους χρόνια αποδίδουν πολύ καλά σε όλα τα επίπεδα.

Τέλος για τους αγώνες του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό και του Άρη με το Μαρούσι, ο Νίκος Κρίτσαλος θεωρεί ότι αν όχι στο 3ο παιχνίδι στο 4ο ο Παναθηναϊκός θα τελειώσει την υπόθεση τίτλου, ενώ στους αγώνες του Άρη με το Μαρούσι θα πέσουν κορμιά ανάμεσα σε ισοδύναμες και με πολύ καλά ρόστερ ομάδες. Για την Εθνική ομάδα των Ανδρών τόνισε ότι είναι σταθερή αξία με πολύ καλούς παίκτες και καλό προπονητή και βλέπει και φέτος διακρίσεις !


Δεν υπάρχουν σχόλια: